KONTAKTA OSS

Hör av dig på telefon eller via mejl. Vi återkommer normalt inom 2h

Hur beställer jag?

För att beställa hem vårt sortiment måste du registrera dig.

Det gör du enklast här.

Därefter är det bara att beställa hem

Jag vill avbeställa/ändra i min order

Om du vill avboka din beställning ska du kontakta kundservice snarast. Vi kan endast avboka eller ändra i din beställning om den inte kommit för långt i paketeringen eller redan skickats. Du kontaktar kundservice genom att ringa oss på 070x xx xx

Eller mejlar oss.

Jag kan inte logga in på mitt konto?

Ditt konto skapas med företagsnamn, fakturaadress och mejl.

Observera att ditt konto måste godkännas av våra medarbetare vid registrering.

Har du glömt ditt lösenord kan du kontakta kundservice eller klicka dig vidare på “glömt lösenord”.

Hur returnerar jag?

När man returnerar rekommenderar vi alltid att man skickar paketet spårbart via närmaste ombud. Viktigt att du sparar kolli-id på paketet så du kan följa returen. Observera att du som beställare står för returkostnaden.

Skapa din retur här.

Jag har inte mottagit min order?

Vid en lagd order skickas den digitalt till våra medarbetare som packar och skickar din order så snabbt dem kan för bästa service.

Beräknad leveranstid står alltid på produkten och du får alltid ett mail när din order har skickats.

Kontakta kundservice om du har vidare frågor om leverans.

Min vara har gått sönder

Vi beklagar om din vara inte fungerar som förväntat eller har gått sönder. Vid en reklamation kontaktar du alltid kundservice så fort som felet har upptäckts.

Mejla oss